Verzenden, retourneren en ruilen

VERZENDKOSTEN EN LEVERTIJD
Voor het verzenden van artikelen brengen wij € 6.70 in rekening. Voor bestellingen uit Nederland brengen wij € 16.40 in rekening. Indien u een bestelling boven de € 75,- plaatst brengen wij geen verzendkosten in rekening voor verzendingen binnen België. Indien u een bestelling boven de € 150 plaatst brengen wij geen verzendkosten in rekening voor verzendingen naar Nederland. Wanneer één of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van uw bestelling komt onder de € 75 (België) of €150 (Nederland),  uit, dan worden alsnog de verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel. De aflevertijd verschilt per land.  Maison Esmee streeft ernaar om elke order zo spoedig mogelijk te leveren. Wij streven ernaar uw bestelling binnen de 1-3 werkdagen te leveren. De verzending gebeurt via bpost.


RUILEN
Het is mogelijk een artikel te ruilen voor een maat groter of kleiner. Bij ruiling van een artikel zijn de verzendkosten voor koper.


RUIL & RETOUR VOORWAARDEN
*Retourneren of ruilen binnen 14 DAGEN na ontvangst van uw bestelling.
*Het artikel dient compleet te zijn, voorzien van de originele labels en verpakking.
*Het artikel dient geen gebruikerssporen te vertonen. Denk aan voedsel- en make-up vlekken, lichaams- of sigarettengeuren. Gedragen, beschadigde of gewassen artikelen worden niet gecrediteerd.
*Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om retourzendingen terug te sturen en deze verzendkosten in rekening te brengen bij de koper.
*Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de KOPER.   
*Wanneer u gratis levering heeft ontvangen en uw resterende orderbedrag door uw retour onder de € 75,00 (België) of €150 (Nederland) komt, brengen wij alsnog de verzendkosten in rekening.
*Uw retour zal binnen 14 WERKDAGEN worden verwerkt, u ontvangt een bevestiging per e-mail.
*U kunt uw retour uitsluitend via onze webshop retourneren. 

LET OP: SALE ARTIKELEN MET EEN KORTING VAN 50% OF MEER KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN. 

KLACHTEN
Tijdens het verzendproces controleren wij alle artikelen op SCHADE dan wel FABRICAGE FOUTEN. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er toch een product geleverd wordt met een beschadiging.
Controleer uw bestelling daarom meteen na ontvangst, ook als u producten pas later nodig heeft.
Indien u een product heeft ontvangen met schade, neem dan binnen 24 UUR contact met ons op.
Stuur een E-MAIL naar maisonesmee.be met als onderwerp SCHADE + ORDERNUMMER.
Omschrijf de schade en stuur als bijlage een duidelijke foto toe.

De klantenservice neemt binnen ENKELE WERKDAGEN contact met u op. Klachten via FACEBOOK en INSTAGRAM kunnen helaas niet beantwoord worden.

INDIEN DE SCHADE OF KLACHT NIET BINNEN 24 UUR NA ONTVANGST IS GEMELD, KAN Maison Esmee DEZE AFWIJZEN.